Festivalil KLAVER kannavad Eesti tipp-pianistid ette kõik Beethoveni klaverikontserdid

Homme, 16. oktoobril Tallinnas algav XII rahvusvaheline festivali KLAVER võõrustab Estonia kontserdisaalis kolme säravat külalispianisti, kodumaised klaveritipud kannavad aga ette kõik Beethoveni viis klaverikontserti.

Festival KLAVER on juba möödunud sajandi lõpust toonud igal teisel sügisel Tallinnasse maailma pianistide eliidi ning festivali sisutihe kava on aastaid olnud Eesti kontserdielu suursündmus.

Seekordse festivali keskse telje kujundavad Beethoveni klaverikontserdid Eesti juhtivate klaverikunstnike esituses, saatjaks kolm silmapaistvat muusikakollektiivi. „Beethoveni looming vajab kogu aeg taasmõtestamist nii interpreetide kui ka kuulajate poolt, selles ongi interpretatsioonikunsti iva. Muusikateosed elavad ettekannetes, aktiivses suhtluses publiku ja interpreedi vahel. Sellist tiheda kavaga Beethoveni ja pianismi kooslust ei kuule kaugeltki sageli, tõotab tulla intensiivne elamus,“ lubab festivali kunstiline juhi Sten Lassmann.

Festivali avaõhtul, reedel, 16. oktoobril astuvad Estonia kontserdisaalis koos Eesti Riikliku Sümfooniaorkestriga üles Age Juurikas ja Maksim Štšura, dirigeerib Vello Pähn. Pühapäeval, 18. oktoobril on solistideks Irina Zahharenkova ja Ralf Taal, kaastegev on Tallinna Kammerorkester Kaspar Männi juhatusel. Festivali lõppakordiks 23. oktoobril on pianistide Sten Lassmanni ja Sten Heinoja kontsert, saatjaks Eesti Sinfonietta (kontsertmeister Johannes Põlda).

Tänavu on festivali programmis ka kolme eri vanuses ja erineva taustaga tipp-pianisti kolm fantastilist sooloõhtut: esinevad Pietro de Maria (Itaalia), Yeol Eum Son (Lõuna-Korea) ja Lucas Debargue (Prantsusmaa). Tähelepanu, kavas on toimunud muudatus! Varem välja kuulutatud festivali neljas väliskülaline Nikolai Demidenko (Venemaa) ei saa tervislikel põhjustel osaleda, tema asemel astub soolokontserdiga üles Irina Zahharenkova, tuues publikuni Beethoveni kolm viimast klaverisonaati.

Lassmanni sõnul sai külalisesinejate valikul määravaks nende eriilmelisus. „Imponeerib just see, et nad esindavad eri põlvkondi. Igal õhtul erinev interpreet, see tekitab tihendatud mulje ja võrdlused, mida iga kuulaja saab tunnetada. Need võimenduvad, intensiivistuvad, andes kuulajale mõnes mõttes muusikalise erikursuse ja esteetilise laengu, mis paigutab paljud hilisemadki muusikalised elamused mingile skaalale,“ rääkis Lassmann.

Festivali programmi mahub ka armastatud maestro Rein Rannapi uue plaadi „Ikka ja alati“ esitluskontsert laupäeval, 17. oktoobril Estonia kontserdisaalis.

Klassikaraadio teeb otseülekande kõigist Beethoveni klaverikontsertidelt ja Lõuna-Korea pianisti Yeol Eum Soni autoriõhtult.

Vaata kogu kava: www.eestikontsert.ee/festivalklaver

 

Andri Maimets
Eesti Kontserdi kommunikatsioonijuht
5620 1117

andri.maimets@concert.ee
www.eestikontsert.ee
www.facebook.com/eestikontsert

 

Eesti Rahvusmeeskoori tänavuste sügiskontsertide keskmes on Veljo Tormise haruharva esitatav koorioopus „„Kalevala“ seitsmeteistkümnes runo“ ja Eesti ühe mängituma helilooja Tõnu Kõrvitsa uudisteose „Kuu triptühhon“ esmaesitlused.

Rahvusmeeskoori kontserdid Tartus, Tallinnas, Jõhvis ja Pärnus on pühendatud kahe silmapaistva Eesti koorihelilooja, Tormise ja Kõrvitsa loomingule. Kontserdi esimeses pooles tulevad esitusele Tõnu Kõrvitsa teosed, mis kõik kirjutatud rahvusmeeskoorile. Üks nendest, tänavu valminud „Kuu triptühhon“ on helilooja ja Eesti Kontserdi ühine kingitus Eesti Rahvusmeeskoorile 75. sünnipäeva puhul, teksti kirjutas Doris Kareva.

Kontserdi teises pooles kõlab Veljo Tormise „„Kalevala“ 17. runo“, millel on helilooja loomingus ainulaadne positsioon. Teos on üheosaline, kuid kestab sellele vaatamata ligi kolmveerand tundi. „Teist nii massiivset üheosalist vormi Tormise kooriloomingust ei leia ning oma spetsiifilisuse, mastaapsuse ja ka komplitseerituse tõttu kuuleb seda elavas esituses haruharva,“ räägib rahvusmeeskoori dirigent Mikk Üleoja.

Tormis kirjutas selle rahvusmeeskoorile 1985. aastal ning ehkki teose pikkus ja keerukus mõjus esmapilgul koorile paraja šokina, esitati seda toona edukalt nii Eestis kui ka Soomes. Viimati kõlas oopus 2007. aastal Tormise viieosalise plaaditsükli „Visions“ esitluskontsertidel. „Kasutage võimalust ja saage seekordsest ettekandest osa,“ kutsub Üleoja.

Eesti Rahvusmeeskoori sügiskontserdid „Tormis. Kalevala 17. runo“ toimuvad 13. oktoobril Tartus Vanemuise kontserdimajas, 14. oktoobril Estonia kontserdisaalis, 15. oktoobril Pärnu kontserdimajas ja 16. oktoobril Jõhvi kontserdimajas.

Eesti Kontsert palub kontserdile tulles desinfitseerida käsi, hoida distantsi, kanda võimalusel maski ja haigena koju jääda.

 

Andri Maimets

Eesti Kontserdi kommunikatsioonijuht

5620 1117

andri.maimets@concert.ee

www.eestikontsert.ee

www.facebook.com/eestikontsert

 

Foto: Eesti Rahvusmeeskoor, autor Jaan Krivel.

 

Tulenevalt mitme välisesineja otsusest loobuda sel sügisel reisimisest on Eesti Kontsert sunnitud ära jätma Soome Raadio sümfooniaorkestri, Tapiola Sinfonietta ja Third Coast Percussioni kontserdid, Andrei Tarkovski elektrooniline ooper „Tarkovsky. The 8th Film“ lükkub uude aastasse.

Ära jäävad järgmised kontserdid:

  • Soome Raadio sümfooniaorkestri (dirigent Stanislav Kotšanovski, viiulil Nikita Borissoglebski) kontsert 7. novembril Estonia kontserdisaalis;
  • Elektrooniline ooper „Tarkovsky. The 8th Film“ 19. ja 20. novembril Vaba Lava Tallinn. Etendused lükkuvad 2021. aasta novembrisse;
  • Audiovisuaalne etendus „Billion Escapes“ Nordic Pulse Ensemble (dirigent Kristjan Järvi) 27. novembril Vanemuise kontserdimajas ja 1. detsembril Vaba Lava Tallinn;
  • Tapiola Sinfonietta (dirigent Risto Joost, tšellol Jonathan Roozeman) 29. novembril Estonia kontserdisaalis;
  • USA löökpilliansambli Third Coast Percussion kontsert 5. detsembril Estonia kontserdisaalis.

Kontsertide piletid ostetakse soovi korral tagasi. Tagastuseks palume saata e-pilet või paberpileti koopia/foto e-posti aadressil tagasiost@concert.ee, lisades tagasimakse saaja andmed: ees- ja perekonnanimi, arveldusarve number.

Eesti Kontsert vabandab ebamugavuste pärast ja loodab publiku mõistvale suhtumisele.

 

Andri Maimets
Eesti Kontserdi kommunikatsioonijuht
5620 1117

andri.maimets@concert.ee

www.eestikontsert.ee

www.facebook.com/eestikontsert

 

Sel reedel, 2. oktoobril saab Mari Kalkuni kontserdiõhtuga Kumu auditooriumis alguse Eesti Kontserdi uus sari „Rituaalid“, mis keskendub pärimusele ning otsib seoseid meie juurte ja igapäevase käitumise vahel.

Sarja avakontserdil „Looduse loomuke“ kõlab Mari Kalkuni ehe, loodusest inspireeritud originaallooming, mida täiendavad kirjanik Valdur Mikita poeetilised mõtted. Salapäraselt võnkuva kõlamaailma aitab kontserdil luua löökpillivirtuoos Aleksandra Kremenetski.

Mari Kalkun, kes on tänavu nomineeritud mitmes kategoorias ka etnomuusikaauhindadele Etnokulbid, ning tunnustatud mõtleja Valdur Mikita sõnavad kontserdiõhtu kohta nii: „Eestlase rituaalid sünnivad igapäevastes toimingutes, need ilmutavad end metsas käigul või pliidil podisevas moosis, piiluvad männiriisikate tagant, tantsivad õhtuvalguses ugrimugri vanaemade sõrmedel.“

Kontserdil kuuleb valitud palu Kalkuni varasemast loomingust, improvisatsioone ja koostööd Aleksandra Kremenetskiga. Kontserdi eel on võimalik tutvust teha ka Valdur Mikita uue kolmekeelse raamatuga „Forestonia / Estwald / Mine metsa!“.

Kontserdid „Loomuse loomuke“ kõlavad 2. oktoobril Tallinnas Kumu auditooriumis ja 8. oktoobril Pärnu kontserdimaja kammersaalis.

Vastutustundliku kontserdikorraldajana palub Eesti Kontsert kontserdile tulles võimalusel kanda maski, desinfitseerida käsi, hoida distantsi ja haigena koju jääda.

„Rituaalide“ sarja järgmine kontsert keskendub Peipsiveere vanausulistele. 6. novembril astuvad Tallinna raekojas publiku ette Orthodox Singers ja kirjanik Vahur Afanasjev. Kõlab vanavene õigeusu muusika ja vanausulise vaimuliku värssidele kirjutatud „Patuste laulud“. Kirjanik Vahur Afanasjev räägib oma elust vanausuliste külas ning loeb lõike oma romaanist „Serafima ja Bogdan“, autentset hõngu toob oma laulmisega vanausuliste preester isa Vassili.

Fotol: Mari Kalkun. Autor Ruudu Rahumaru.

Andri Maimets
Eesti Kontserdi kommunikatsioonijuht
5620 1117
andri.maimets@concert.ee
www.eestikontsert.ee
www.facebook.com/eestikontsert

 

 

 

 

 

 

 

Täna ja homme suurkontsertidega nii Tallinnas, Jõhvis kui ka Pärnus oma hooaja avav Eesti Kontsert palub sel sügisel kõigil kontserdikülastajatel kanda siseruumes võimalusel maske ning jagab isikukaitsevahendid ka kontserdimajades.

„Me hoolime oma publiku tervisest ja tahame samas kõik, et Eesti kultuurielu ei vannuks viirusele alla. Kui kätepesu ja maskikandmine on lihtsaim viis end ja teisi nakatumise eest kaitsta, siis tuleb seda julgelt teha. Meie eesmärk on tagada kultuurikatkestuseta muusikaelu toimimine, teadliku ja vastutustundliku käitumisega saame kõik sellele kaasa aidata,“ ütles Eesti Kontserdi juht Kertu Orro.

Peale kätepuhastusjaamade on Eesti Kontserdi korraldatavatel kontsertidel tänasest saadaval ka näomaskid.

Kummardusena kahele suurele heliloojale, Veljo Tormisele ja Arvo Pärdile, avab Eesti Kontsert oma sügishooaja erandlikult kahe järjestikuse kontserdiõhtuga. Täna, 24. septembril esietendub Estonia kontserdisaalis Tormise muusikale loodud vaatemänguline lavastus „Ringlemisi“, kaastegevad on Liisi Koikson ja Eesti Filharmoonia Kammerkoor. „Ringlemisi“ etendub veel 25.09 Pärnu kontserdimajas ja 26.09 Vanemuise kontserdimajas. Jõhvi kontserdimajas jõuab täna Eesti esmaettekandeni Pärdi teose „La Sindone“ uusversioon. Laval on Eesti Riiklik Sümfooniaorkester Andres Mustoneni juhatusel, solistid on Arvo Leibur (viiul) ja Irina Zahharenkova (klaver). Homme, 25. septembril on kontsert Tallinnas Estonia kontserdisaalis.

Andri Maimets
Eesti Kontserdi kommunikatsioonijuht
5620 1117
andri.maimets@concert.ee
www.eestikontsert.ee
www.facebook.com/eestikontsert

Выдающийся скрипач Вадим Репин внезапно заболел, в связи с чем 24 сентября в Йыхви и 25 сентября в Таллинне концертах «Арво Пярт 85» его заменят скрипач Арво Лейбур и пианистка Ирина Захаренкова.

Основная часть ранее заявленной программы останется без изменений. По случаю 85-летия Арво Пярта публика услышит новую редакцию “La Sindone” для скрипки с симфоническим оркестром. Мировая премьера сочинения Арво Пярта посвящена Вадиму Репину и Андресу Мустонену. В связи с болезнью Вадима Репина его заменит концертмейстер Эстонского национального симфонического оркестра Арво Лейбур.

В исполнении Ирины Захаренковой мы услышим фортепианный концерт Моцарта № 20 (ре минор) вместо ранее заявленного Скрипичного концерта Бруха.

Эстонским национальным симфоническим оркестром дирижирует маэстро Андрес Мустонен. Концерты состоятся 24 сентября в 19:00 в концертном зале Йыхви и 25 сентября в 19:00 в концертном зале «Эстония».

В программе концертов «Арво Пярт 85»:
Креэк. Любовная песня XIII века
Пендерецкий. “Agnus Dei”
Моцарт. Концерт для фортепиано с оркестром № 20 (ре минор)
Пярт. „La Sindone“ для скрипки и симфонического оркестра (премьера новой редакции)
Шуберт. Симфония № 8 си минор, D759 («Неоконченная симфония»)

Eesti Kontsert приносит извинения за возникшие неудобства и надеется на понимание публики.

 

Андри Майметс
руководитель по коммуникациям
5620 1117
andri.maimets@concert.ee

 

Елена Поверина
специалист по русскоязычным СМИ
55655592
jelena.poverina@concert.ee

Maineka viiuldaja Vadim Repini ootamatu haigestumise tõttu soleerivad Eesti Kontserdi hooaja avakontsertidel „Arvo Pärt 85“ 24. septembril Jõhvis ja 25. septembril Tallinnas viiuldaja Arvo Leibur ja pianist Irina Zahharenkova.

Kontserdiks planeeritud ja ettevalmistatud teosed jäävad valdavalt samaks. Arvo Pärdi 85. sünnipäeva puhul kuuleme teose „La Sindone“ uusversiooni viiulile ja sümfooniaorkestrile. Just Eestis maailma esiettekandele tulev teos on pühendatud Vadim Repinile ja Andres Mustonenile. Seoses Repini haigestumisega soleerib Eesti Riikliku Sümfooniaorkestri kontsertmeister Arvo Leibur.

Irina Zahharenkova esituses kuuleme Mozarti klaverikontserti nr 20 d-moll, mis vahetab välja varem kavas olnud Bruchi viiulikontserdi.

Hooaja avakontsertidel 24. septembril kell 19 Jõhvi kontserdimajas ja 25. septembril kell 19 Estonia kontserdisaalis dirigeerib Eesti Riiklikku Sümfooniaorkestrit maestro Andres Mustonen.

Kontsertidel „Arvo Pärt 85“ kõlavad:
Kreek. Armastuslaul 13. sajandist
Penderecki. „Agnus Dei“
Mozart. Klaverikontsert nr 20 d-moll K. 466
Pärt. „La Sindone“ viiulile ja sümfooniaorkestrile (uusversiooni maailma esiettekanne)
Schubert. Sümfoonia nr 8 h-moll D759 („Lõpetamata“)

Eesti Kontsert vabandab ebamugavuste pärast ja loodab publiku mõistvale suhtumisele.

Andri Maimets
Eesti Kontserdi kommunikatsioonijuht
5620 1117
andri.maimets@concert.ee

www.eestikontsert.ee

www.facebook.com/eestikontsert

 

Covid-19 pandeemiast räsitud maailma juhtivad ooperi- ja kontserdimajad asutasid üleilmse koostöövõrgustiku, Pekingi kaunite kunstide foorumi, et jagada õppetunde kriisist väljatulekul ja teha koostööd rahvusvahelise kultuurielu taastamiseks. Eesti Kontsert paluti foorumi asutajaliikmeks kõrvuti teiste nimekate muusikaorganisatsioonidega.

„Maailma muusikateatrite kõrgliiga on tänavusele sügishooajale vastu minnes mõõdukalt murelik, kõigil on huulil ju sama küsimus – kuidas edasi,“ rääkis oma kolleegidega sel korral vaid virtuaalselt kohtunud Eesti Kontserdi juht Kertu Orro. „Kaunite kunstide valdkond ei kuulu hobi või liigse luksuse kategooriasse. Siin tegutsevad tõelised professionaalid, kes on aastaid näinud vaeva selle nimel, et kultuurielu hoida ja edendada. Me ei tohi tegutsemist lõpetada – kultuuri katkestada –, vaid peame uue normaalsusega kohanema ja oma põhitegevusega jätkama,“ rääkis Orro.

Suurimaks väljakutseks peavad muusikamajad oma publiku usalduse taastamist. „Kõik organisatsioonid pingutavad selle nimel, et pakkuda publikule maksimaalselt turvalist keskkonda, kus on arvestatud kõigi meetmetega, mida üks kultuurikorraldaja saab rakendada,“ rääkis Orro. Ta tutvustas foorumil Eesti kogemust pandeemiaga võitlemisel. „Kinnitust sai, et teiste riikidega võrreldes on Eestis kultuuriürituste korraldamisele kehtinud või kehtivad piirangud pigem leebemad,“ lisas ta.

Vastutustundliku kontserdikorraldajana järgib Eesti Kontsert saalide täituvusele kehtestatud piiranguid, tagab kõigis kontserdisaalides desovahendite olemasolu, testib kõiki välisriikidest saabuvaid interpreete ning, kui viiruse tõttu tuleb mõni kontsert tühistada, ostab piletid tagasi.

Pekingi kaunite kunstide foorumi asutajaliikmete seas on lisaks Eesti Kontserdile veel Londoni Barbican Centre, Londoni Kuninglik Ooper, Briti Kuninglik Filharmooniaorkester, New Yorgi Carnegie Hall, Lincolni keskuse kammermuusikaühing, Staatsoper Unter den Linden ja Stiftung Oper in Berlin Saksamaalt, Teatro Real Hispaaniast, Šveitsi Lucerne’i festival, Teatro Colón Artgentinast, Opera Australia, São Paulo sümfooniaorkester, Hiina riiklik kaunite kunstide keskus ning muusikateatrid ja -festivalid Jaapanist, Liibanonist, Omaanist, Philipiinidelt, Singapurist, Lõuna-Koreast ja Taist.

 

Andri Maimets
Eesti Kontserdi ommunikatsioonijuht
5620 1117

andri.maimets@concert.ee
www.kontsert.ee
www.facebook.com/eestikontsert

Eesti Kontserdi korraldatud avalikul konkursil valiti organisatsiooni uueks peaprodutsendiks Maarit Kangron, kes seni töötas juhtivas rahvusvahelises artistiagentuuris Londonis. Kangron asub ametisse novembri lõpus.

Eesti Kontserdi juhi Kertu Orro sõnul oli Kangronil kõige terviklikum nägemus, mis arvestas Eesti Kontserdi üldiste arengusuundadega muutuda kaasaegsemaks ja avatumaks, laiendada koostööd kodumaiste ja rahvusvaheliste partneritega ning võtta omaette sihiks kontserditurism ja klassikalise muusika lähendamine noortele. „Maariti kasuks rääkis tema senine tulemuslik töö rahvusvahelisel areenil ning julgus mõelda uutmoodi ja suurelt,“ ütles Orro.

„Mul on siiralt hea meel, et saan anda oma panuse kodumaise kontserdimaastiku kujunemisele, mida olen aastaid eemalt jälginud,“ rääkis Maarit Kangron. „Loodan, et mu kogemus aitab kaasa Eesti Kontserdi kui juhtiva kontserdiorganisatsiooni tegevusele, et saaksime liikuda veelgi rohkem avatuse suunas, vaataksime eeskujuks maailma poole ning teeksime kõik selleks, et maailm vaataks rohkem ka meie rikkaliku kohaliku kontserdielu poole,“ lausus ta.

Kangronil on bakalaureuskraad Eesti Muusika- ja Teatriakadeemiast (2010) ning Londoni Guildhall School of Music and Drama magistrikraad (2012) tšello erialal. Ta töötab artistide mänedžerina rahvusvahelises artistiagentuuris IMG Artists, esindades hulga nimekaid muusikuid, teiste seas ka andekat dirigenti Mihhail Gertsi.

Eestis on ta tšellistina mänginud Eesti Festivaliorkestris, Põhjamaade Sümfooniaorkestris, töötanud Rahvusooper Estonia orkestris, ta on Estonian Cello Ensemble’i üks asutajaliige. Orkestrandina on ta tegutsenud Sir Colin Davise, Neeme Järvi, Paavo Järvi, Sakari Oramo jpt käe all.

Maarit Kangron astub ametisse 21. novembril, mil lõppeb senise peaprodutsendi Lauri Aava tööleping.

Valikukomisjoni kuulusid Eesti Kontserdi nõukogu liikmed Olari Elts ja Andres Kaljuste, Eesti Kontserdi loomenõukogu liige ja kultuuriministeeriumi muusikanõunik Madli-Liis Parts, Eesti Kontserdi juht Kertu Orro, finantsjuht Ruta Juzulenaite ja Tartu Vanemuise kontserdimaja juht Kulvo Tamra.

 

Andri Maimets
Eesti Kontserdi kommunikatsioonijuht
5620 1117

andri.maimets@concert.ee
www.eestikontsert.ee
www.facebook.com/eestikontsert

Pühapäeval, 23. augustil kõlavad Niguliste kirikus kahe kaasaja hinnatuima helilooja, Arvo Pärdi ja Gia Kantšeli heliloomingu ainulaadsed algupärandid ehk nii nagu need aastakümnete eest Hortus Musicusele loodi. Kontserdiga „Pühendus“ tähistatakse Pärdi 85. sünnipäeva ning gruusia helilooja Kantšeli 85. sünniaastapäeva.

Andres Mustoneni ühendab heliloojate Pärdi ja Kantšeliga aastakümnete pikkune sõprus, mille juured ulatuvad 1970ndatesse. Kolmik kohtus esmakordselt 1978. aastal Tallinnas toimunud I Varjase ja nüüdismuusika festivali eel, mida peetakse tänini üheks legendaarsemaks muusikaürituseks meie muusikaajaloos – siin kogunesid Nõukogude Liidu suurimad muusikutest dissidendid ning Arvo Pärt esitles oma kuulsat tintinnabuli-stiili. „Festival sündis tõsiasjast, et suur hulk suurepäraseid heliloojaid, teiste seas ka Arvo Pärt, olid ametlikult keelatud ja nende muusika ei kõlanud. Aga samas oli väga palju interpreete, kes olid nende muusikast huvitatud,“ meenutab Mustonen.

Pärt pühendas ansamblile ja Andres Mustonenile mitu teost vahetult pärast unikaalse tintinnabuli-stiilini jõudmist, nt „Fratres“, „An den Wassern zu Babel saßen wir und weinten“ ja „Arbos“. „Olime Hortusega tinitinnabuli sünni juures, aitasime sellel ilmale tulla. Võib julgelt öelda, et olime omamoodi katselaboriks, esitasime neid lugusid teadmata veel, kuidas see kõik tulevikus kõlama hakkab,“ räägib Mustonen. Ka pühapäevasel kontserdil mängitakse Pärti originaalkäsikirjade järgi – nii, nagu need palad omal ajal neile kirjutati. „Aga me ei püüa taaselustada 1970. aastate esitusi, vaid alustame iga tõlgendust puhtalt lehelt. Kuid see, kuidas see muusika algselt kõlas, on minu sees alles,“ lisab Hortus Musicuse kunstiline juht Andres Mustonen.

Mustoneni ja Hortus Musicuse sõprus ja koostöö mullu sügisel meie seast lahkunud gruusia helilooja Gia Kantšeliga kestis pool sajandit ning selle jooksul kirjutas helilooja teoseid ka Hortus Musicusele. „Gia Kantšeli muusika õpetas meile, kui tähtis on iga heli ja iga paus ja kuidas need inimese hinge puudutada võivad. Kuigi erinevate väljendusvahenditega, on nii Arvo Pärdi kui Gia Kantšeli muusika mind ja Hortus Musicust meie teel alati inspireerinud ja ülendanud,“ sõnab Mustonen.

Piletid Hortus Musicuse kontserdile „Pühendus“ on saadaval Piletilevis ja Piletimaailmas. Kontsert algab Niguliste kirikus 23. augustil kell 18.

Eesti Kontsert palub kontserdipaigas hoida publikul distantsi, pesta ja desinfitseerida käsi ning haigena koju jääda.

 

Andri Maimets
Eesti Kontserdi kommunikatsioonijuht
5620 1117
andri.maimets@concert.ee
www.concert.ee
www.facebook.com/eestikontsert